מחפשים ייעוץ מקצועי ? שלכם ונחזור אליכם בהקדם

    טיפול בתביעת לשון הרע

    עורך דין לשון הרע

    החוקים שקשורים באיסור לשון הרע מתייחסים לאמירות מדוברות או כתובות שעלולות להאיר באור שלילי אדם זה או אחר ולפגוע בו, בכבודו או בעסק שהוא מנהל. הרשתות החברתיות מלאות בחוות דעת חיוביות ושליליות כאחד וחשוב מאד לשים לב באיזו דרך מביעים דעה על מנת לוודא שאין בה כדי לפגוע פגיעה אנושה באדם או בעסק. כאשר לא יודעים האם חוות דעת זו או אחרת עברה את הגבול או מותרת להבעה אפשר וכדאי לקבל ייעוץ של עורך דין לשון הרע וכך לדעת מה מותר להגיד או לכתוב ולא פחות חשוב – איך כדאי להתבטא.

    החשיבות של פנייה אל עורך דין לשון הרע

    מי שסבור שנאמרה או נכתבה כנגדו חוות דעת שלילית שיש בה כדי להכפיש את שמו ולפגוע בו או בעסק שלו צריך לפנות אל עורך דין לשון הרע על מנת לבחון לעומק האם יש מקום להגשת תביעה כנגד הדובר או הכותב. ישנם מקרים שבהם אפשר לזכות בתביעה כזאת ללא הוכחת נזק אלא רק להציג את הראיות של הכתיבה או האמירה המדוברת. ישנם מקרים שבהם אותו אדם שנפגע יעדיף שעורך הדין יפנה מכתב רשמי אל הדובר על מנת שיתנצל ויתקן את הרושם או יטהר את שמו של הלקוח שלו ובכך יגיעו הדברים לסיום.

    שמים לב איך מתבטאים

    יש לא מעט עורכי דין שעוסקים בתחום של איסור לשון הרע והוצאת דיבה והם מסייעים בהבנה של הדרך הנכונה להתבטא ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות. עורך דין לשון הרע יכול לסייע גם למי שדברים נכתבו או נאמרו כנגדו וגם למי שכתב או אמר דברים שכאלה ללא ידיעה וכעת מחפש עזרה משפטית מקצועית בנוגע לביטול ההאשמות או התביעה נגדו. מכאן שמה שבעיקר חשוב הוא לדעת מה מותר לכתוב או לומר ואיך להתבטא בצורה נכונה בכל מקום פומבי שבו יש קהל רחב שיראה או יקרא את הדברים.

    משרד עורכי הדין יוסף אמר מתמחה בתחום של לשון הרע והוצאת דיבה ומומלץ לקבוע פגישה לייעוץ ראשוני וקבלת החלטות איך לפעול.

    עו"ד לשון הרע

    מאמרים נוספים

    עו"ד נזיקין מומלץ ומנוסה

    עו"ד נזיקין מומלץ עורך דין שעוסק בדיני נזיקין בעצם מסייע ללקוחות שלו במיצוי הדין לאחר שעברו פגיעה בגוף או שנגרם נזק לרכוש שבבעלותם. כפועל יוצר מכך הוא יוכל לסייע לאחר התרחשות תאונות דרכים מכל הסוגים (פגע וברח, תאונות אופנוע ותאונות שמעורבים...
    להמשך קריאה

    עו"ד צוואות מנוסה

    עו"ד צוואות צוואה היא מסמך חשוב שיש לו משמעות גדולה מאד וצריך לוודא שכותבים ועורכים אותו על פי הכללים. כאשר המסמך נפתח ונחשף מי שכתב אותו כבר לא בין החיים ואי אפשר לברר דברים או לשאול שאלות. מכאן שאדם שחשוב לו...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    Open chat
    1
    Scan the code
    שמי יוסף אמר ואני אשמח לעזור לך